Why?

Kom hem från gymmet för ett litet tag sedan, har duschat och känner mig nu fräsch igen :)
Min tanke var ju även att jag skulle få i mig lite mat nu men jag mår jävligt illa :S fattar inte varför, har känt så här flera gånger efter träningen, bara tanken på mat får mig helt spyfärdig.. Men jag undrar varför det blir så, jag mår prima när jag går från gymmet men så fort jag sätter mig ner när jag kommer hem så kommer det.. Inte efter varje pass men ganska så ofta ändå?
Jaja.. Annars har jag skött kosten väldigt bra, har nu klämt in lite fler mellanmål.. :) Jag får väl säga att det var den svåraste biten när jag började träna- maten.. Jag var van vid att äta 1 max 2 ggr per dag och helt plötsligt så var man "tvungen" att äta hur mycket som helst. Men jag får ändå säga attt jag gör framsteg, har ju ändå gått upp ca 8 kg sen jag började träna :) *klapp på axeln* Men bättre ska det bli, har nu börjat äta en större frukost och ska även få in vanan med mellanmålen.. Men det går ju ändå rätt fort att komma in i de rutinerna :)

Nä, ska kika på nått avsnitt av Vänner nu och se om illamåendet lägger sig.. :)


                                                           





Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske e gravid??

2010-08-05 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0