Back in town!

Jaha då var man tillbaka i kalla Sverige igen! Usch, kändes lagom drygt att åka från 25 grader och sol till -4!!
Men men, ingen idé att hänga läpp för det! Igår blev det ingen träning, men idag blir det ryggen och magen som ska få sitt, åt precis sushi till lunch så nu har jag en bra laddning med kolhydrater =) 
Känns bra att det är onsdag idag, för mig känns det som måndag bara för att jag vart ledig ett tag :) Så snart är det helg med, på fredag ska jag fixa naglarna efter jobbet, sen kanske träffa Linn? Sen ska även min lilla ögonsten Tissie flytta hem till Jimmy i helgen så tanken är väl att jag åker dit med henne på lördag (hon stormtrivs inte med Nikita där hemma så därför blir det bäst så :)) 

Nä nu ska jag fortsätta jobba här, bara 2½ timma kvar nu ju :)



Kommentarer
Postat av: jonna

Ah det slipper jag gärna ! :P hhee. Jodå det känns jättebra fkt : ) Lite stel och öm sådär men det överlever jag : ) Har inte så ont ! Bara spänner mycket ! Men inte så konstigt kanske ; ) haha. Blev dina större eller mindre efter ett tag ? eller va dom lika stora som efter din op ? Vill inte att mina ska bli mindre, för jag trivs så bra med storleken nu : )

2010-02-10 @ 19:37:14
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/
Postat av: jonna

Ja det kan jag hålla med om att det är jobbigt att vara så stel ; ) haha. Men det blir snart bättre tror jag,. det va värst igår.

2010-02-11 @ 11:50:55
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0