Blev liite shopping iaf :)

Dagen blev inte riktigt som planerat, jag hittade mina två linnen på budo & fitness men byxorna hade de inte i butik :( Så jag ska in och beställa det nu tänkte jag :) Blev även en sån smartshake som alla tjötar om, så jag kände att en sån måste man ju ha ;)
Korsetten blev lite av en besvikelse, de hade inte alls mycket inne och de hade inte så många storlekar heller.. Såg en jättesöt men det kostade 1200 spänn, jag lägger inte så mycket på en BH!! Så jag kom ut tomhänt därifrån.. Sen på mediamarkt såg jag en dator som vekade käck, kör på HP denna gången med. Men fick ändå lite beslutsångest, kanska lika bra att åka runt och kolla lite på onoff, siba m.m? Så jag åker nog in med mamma imorron istället :)



    
 Eftersom linnet är lika snyggt i båda färger så är det ju lika bra att köpa båda? :)




Snart ska jag bege mig mot stan igen, det blir en filmkväll med Linn på Öckerö, var längesen jag var där nu så det ska bli trevligt!
           


                          


Nä dags att dra sig ner mot tåget, ha en trevlig lördag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0