Hög på endorfiner?

Ja det var så jag kände igår iaf haha! Var som sagt en riktig surhagga igår men när jag väl kom in på gymmet släppte allt, rätt sjukt ändå, att ett gym kan göra en så glad? Passet var inte illa pinkat heller, blev armar och det gick mer än bra. Bra kontakt, en jävla pump och en liten ökning! På tal om ökning, jag har nu börjat gå upp i vikt igen (äntligen) men ändå har jag fått 2 kommentarer om att jag gått ner i vikt?! För de flesta tjejer är väl det jätteroligt att höra men jag blir bara sur. För nu ska det bulkas, inte dietas (vad knepigt dietas låter?) =)


Idag blir det nog ett nytt försök till ben, hoppas och tror att det bara är kylan som ställer till det lite, att det är lite stelt kanske? Men men, får köra många set med bensparken först utan någon direkt vikt så ska det nog gå fint? :)


         




Kommentarer
Postat av: jonna

okej, men det är bra att du säger det : ) Men när jag pratade med min kirurg så sa han att det va okej att gå och så. Så ska bara köra carido, ingen styrketräning : )Jag fick börja träna styrka igen efter 3 veckor : )

2010-02-16 @ 12:29:23
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/
Postat av: jonna

Jo, det va bra att röra på sig sa han : ) Men det känns lite konstigt att gå också, för jag är ju inte van vid att det skumpar lite ; ) haha ! Det känns lixom som om implantaten ska ramla ner :P

2010-02-16 @ 16:59:24
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0