Kan inte sova..

Kände mig rätt trött förut, trodde jag skulle somna utan några som helst problem men icke :)
Ikväll var ju planerna att jag skulle ta mig en fika med Anna men det blev inte så, hon kände sig inge vidare så vi får ta det en annan dag :) kanske tur ändå, tveksamt om tågen går som vanligt ikväll?
Usch denna snön sabbar verkligen allt, man blir ju bara sur och grinig när man går utanför dörren och slirar omkring som en idiot.. Men men, snart är det mars, och då får det allt ta och hända lite! :)

Imorgon är planerna att jag ska till Alingsås, om det blir träning med Björn vet jag inte säkert än, vi får se :) Men på kvällen ska jag iaf träffa nästan hela eliten från förra året, några stjäror som fattas men det får gå ändå!
Nä, om man ska ta och kolla lite vänner och försöka sova kanske?


      

       
        Jag med min überseriösa min ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0