Knähelvete

Jepp, precis så känner jag just nu, knähelvete. Kort och gott. Körde ju som sagt ben igår och var ju även jävligt taggad för det. Baksida, insida och utsida gick som en dans med sen när det var dags för utsida så tog det stopp. Började redan i bensparken, gjorde rätt ont men tänkte att det går över. Men icke de! Blev bara värre, benpress och hacklift kunde jag ju fetglömma. Känner inte att det är värt att gå till läkaren heller, jag har precis som väldigt många andra haft tidigare problem med knät men känner att läkaren gör en inte så mycket klokare? Jag är inte den som springer till läkaren för minsta lilla och gnäller, tvärtom snarare. Men det är ändå rätt komiskt, de få gånger jag vart där så har de aldrig vetat vad problmet är (om det inte är tex halsfluss, öroninflamation eller så). Därför känner man väl att det är skit samma, man känner ju sig lika unik varje gång man går därifrån?

Jaja, nu har jag fått gnälla av mig lite iaf! ;)
Just nu sitter jag på jobbet faktiskt, slutade kl 13 men här sitter jag kvar och trycker i mig lite kesella. Ska fixa naglarna kl 16 och kände att det var ingen större idé att åka in till stan och snurra, visst Gbg är ju mysigt men inte så mysigt att man kan slira omkring i tre timmar utan att tröttna... Efter det så ska jag kila upp till Emma, och sen är väl tanken att vi ska möta upp Linn och hennes klass någonstans på afterwork. Blir dock en vit afterwork för mig, imorron väntar ju ett axelpass i Lerum =) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0