Ladda ladda :)

Idag är jag för ovanlighetens skull sugen på att köra ben. Har nämnt det innan men det är verkligen det tråkigaste passet enligt mig! Igår var det som sagt ryggen och magen som spöades och det var ett väldigt lyckat pass får jag säga, bra kontakt och lite ökningar i vissa övningar! Det gillar vi, mer sånt tack :)


Men jag blev även lite sur igår efter jobbet. Jag har länge gått och funderat på att köpa mig en iphone och veckan innan vi drog till Egypten så tänkte jag att det var ju lika bra att köpa en då! Men icke de, då var den slut och skulle komma in samma vecka som jag var bortrest. Så jag fick helt enkelt vänta och igår studsade jag glatt in på tre och skulle köpa min jävla iPhone, men nänä. Då har de slutat helt med att sälja den i butik så man måste beställa den direkt från deras hemsida istället... Fan, snacka om i-landsproblem men för mig var det grymt störande! ;)


  

   Hmm ja, eftersom jag beställde den igår så kanske jag får den om typ 3 veckor eller nått?! :P




Kommentarer
Postat av: Jessica

Imorgon har jag vila tyvärr. Hur ser nästa vecka ut??



Puss

2010-02-12 @ 13:16:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0