Lite ben kanske?

Det blev bröst, vader och mage igår, gick finfint :) Känns idag att jag inte kört bröst på evigheter kan jag meddela :P

Idag ska jag nog ge mig på benen, är trött på mitt kvä nu. Är nästan sugen på att smörja in skiten med tigerbalsam eller liknande och sen bara köra! Sen att det kanske bara blir värre då orkar jag inte bry mig om just nu :P

                      


Imorron blir det eventuellt ett pass med Björn, inte säkert men vi får hoppas :) I sådana fall blir det axlar, vilket passar mig utmärkt då jag behöver lite inspiration till lite nya övningar :)




Kommentarer
Postat av: RJ

Fantastiskt snygg!

Det ligger otroligt mycket jobb bakom det där.

Grattis till resultatet.

2010-02-25 @ 05:45:02
Postat av: Caroline

Oj tack så mycket! Ändå känns det som att det här bara är en början, men av komplimanger blir man alltid mer peppad :) Tack =)

2010-02-25 @ 11:22:32
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0