Plogat?

Hmm om jag fattat saken rätt så är arbetslösheten ganska så hög, varför inte sätta in lite fler plognissar då? Gick inte att gå på gångbanan idag, var ju typ 50 cm snö om inte mer :S
Men men, jag krigade mig ner till gymmet och kände mig mer än uppvärmd när jag kom in :P
Gymmet gick fint, passade på att köra axlar eftersom jag tycker det är mycket bättre på Lerum när det kommer till axelträning ;)

Skulle ju tränat med Björn igår men det blev inte riktigt som vi tänkt oss.. Jag skulle ta tåget som gick 14.35 men det var ca en timma försenat (!!) Blir ju iofs inte förvånad, det är ju trots allt västtrafik vi snackar om och deras måtto måste ju vara "Ju senare desto bättre" eller nått..
Men men, kom in till Alingsås iaf, dock så stänger ju gymmet kl 17 så någon träning hann vi tyärr inte med. Det blev istället en fika med lite skvaller och allmänt skitsnack :) Sen pratade vi lite kort om framtida mål och det känns bra får jag säga! Vi ska ta och ses någon gång snart igen och då blir det ett riktigt träningspass samt ett heelt nytt kostupplägg... Ska bli spännande att se vad det ger för resultat ;)



    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0