PMS-kärring?

Idag känner jag mig bara allmänt irriterad. Vet inte varför men blir fly förbannad på minsta lilla som inte går som jag vill! Usch, vill bara sluta jobba nu men det är ju som tur var inte så långt kvar. Nått som gjort mig riktigt irriterad idag är att min Ipod är på vift, eller aa, på vift o vift men det är oklart vart den befinner sig. Hittade den inte i man jackficka imorse, inte heller i väskan så jag antog att den var kvar hemma i Lerum. Ringde min kära mor och bad henne snällt kolla på mitt nattduksbord om den låg där men det gjorde den ju självklart inte. Så nu får man plågas på vagnen med att höra allt tjöt man inte orkar med när man är på sånt humör som jag är på just nu!

Nä usch, hoppas att alla aggressioner kommer ur mig ikväll på gymmet haha :P Vet dock inte vad jag ska köra än, förut gick jag alltid stenhårt på planering men tycker nästan att det blir bättre när kör det jag känner för -så länge jag köra igenom alla muskelgrupper ;) Men det känns nästan som att det lutar åt armar ikväll.. Eller rygg ;)


     





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0