Rygg och mage!

Yes det var ryggen och magen som fick stryk igår, gick finfint :) Blev som sagt ett pass i Alingsås, dock inte på Hälsostudion utan på Sportlife, väldigt stort och fräscht gym får jag säga! Har även bokat in två pass med Linda, ett på Sportlife och ett på Hälso, när är inte bestämt än, men förhoppningvis nästa vecka kanske? :)


Idag vet jag inte vad det blir på gymmet, får se lite vad jag känner för och har "kvar" så att säga :)
Imorron blir det en dag med min kära syster, först en tripp till budo & fitness som har 20% på hela sortimentet! Ska inte handla överdrivet mycket, men det är två linnen och ett par byxor som ska inhandlas iaf ;) Sen blir det en sväng till korsetten för att inskaffa lite nya underkläder, har aldrig ens vart inne i den butiken så det ska bli spännande ;) Och sist men inte minst så ska vi till mediamarkt, min dator blev ju tyvärr misshandlad till döds för ett tag sen så jag måste hitta en ersättare... Har jag flyt så finns samma modell kanske kvar, den var ju inte så gammal trots allt :)



         
     På jobbet och "roar" mig..



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, bilder är bra skit:)



Men då säger jag till! Axlar??? :)



Puss och kram!

2010-02-26 @ 18:41:02
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0