Snart helg ju! :)

Oj vad tiden går fort när man har roligt ;) Eller aa, denna vecka kanske inte har gått överdrivet fort men ska bli gött med helg snart iaf :)

Igår var det som sagt ryggen som fick stryk, gick mycket bra :) Är nu inne i en go kurva där jag ökar i vikter med jämna mellanrum så det känns ju mer än bra! Idag bli det nog ben, men tror jag får skippa framsida tyvärr. Kan iofs prova med lätta vikter och många rep så kanske det går bra?
På lördag ska jag antagligen köra ett pass med Björn, ska bli väldigt kul, har ju inte setts sen Hjälmareds-tiden så det kommer nog bli lite skitsnack om allt/många möjliga efter passet ;) Nä men känner att det är dags att lägga upp lite mål nu, har funderat och klurat på det själv ett tag nu så vi får se vad han säger... :)



  

                   


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad skumt, vad är det frågan om? Inga bullar i min ugn i alla fall!



Kram

2010-02-23 @ 19:18:42
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0