Söndag

Usch vad denna helgen gick snabbt :( Var ju som sagt hos Linn igår och det var väldigt trevligt :) Mötte upp henne i stan och innan vi åkte till henne så gick vi till Change, jag blev ju lite besviken på Korsetten men på Change hittade jag lite grejer ;) På de stället vet de ju verkligen vad service är och det resulterade med att jag kom ut med två nya bh:ar iaf =) Där tänker jag garanterat fortsätta handla, grym personal och bra grejer =)


Sen var det mot Öckerö som gällde, och under kvällen blev det god middag, Beck, lite godis och väldigt mycket snack på det såklart :)

Idag har jag inte fått så mycket gjort, köpte mig en dator med mamma i förmiddags och sen var jag hos Jimmy en sväng.. 


                                      


Men men, imorron är det måndag igen vilket innebär jobb och träning! Vet dock inte vilken muskelgrupp som kommer åka på stryk, får se vad jag känner för :)

Nä, nu ska jag bädda ner mig med några avsnitt av vänner + lite popcorn och cola :)
Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0