Typiskt..

Oj oj, var ett tag sen jag uppdaterade nu! Det var häcken upp förra veckan, mycket att göra på jobbet osv! Men nu har jag iaf en liten stund över :)
Var i Alingsås i helgen för att kolla Desperate Housewives med Emelie men det blev inte riktigt som planerat! Vi kollade ca 3 avsnitt sen bestämde vi oss för att gå och äta lite på Åkanten.. Hade ju tagit några glas vin när vi kollade DH och sen på Åkanten så blev det mer.. :P Sen var vi inte så sugna på att dra tillbaka till Emelie och bänka oss framför TV:en igen så vi gick ut istället! Väldigt kul var det, jag som inte kommer från Alingsås känner ju inte igen så många och jag har bara vart på Hotellet en gång innan så jag klagade inte =) Dock så hände det en liten olycka med mitt visakort.. Skulle ta ut pengar för inträde men bankomaten kände inte riktigt för att ge tillbaka mitt kort sen (kanske lika bra det egentligen? :P) så det var ju lite smådrygt sådär.. Saken är ju en att egentligen skiter jag i vilket, bara jag får tillbaka det om några dagar men nu är det ju så att vi drar till Egypten imorron, hade vart gött att ha kortet med sig så så att säga.. Men icke, ringde banken och de sa att mitt kort var nu makulerat (why?) så det kommer skicka ett nytt idag.. Så jag får väl helt enkelt säga till mamma att jag måste sluta kl 17 idag så jag hinner till banken och ta ut pengar
!
Usch, varför är det alltid något som måste krångla?! Men men, hinner inte med någon träning idag tyvärr, ska som sagt först till banken och sen måste jag även packa. Jag är väl inte känd för att vara ute i god tid vad det gäller packning så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet ikväll istället!



Kommentarer
Postat av: jonna

Tack : ) varför fick du spyattcker ? Va det av tabletterna man fick eller ? Nu blev jag orolig, jag vill inte spy !

2010-02-10 @ 13:22:28
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej snyggo själv!



Hur var semestern?



Jag jag såg detta och självklart sugen men jobbar den dagen:(



Slå ihop ett pass snart?



Kramar!

2010-02-11 @ 12:29:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0