Att en skrivare kan göra en så..

... förbannad!! Har nu krigat med skrivaren här på jobbet i ca en timma. Min förtjusande syster skulle skriva ut lite saker igår och när det inte funkade så klickade hon på "skriv ut" minst 378 ggr.. Funkade som sagt inte igår men idag när jag drog igång skiten så började den spotta ut hela "Teorilektion nr 2" helt hysteriskt. Gjorde allt i min makt för att få stopp på skiten men inget funkade ju, kan även tillägga att knappen "Avbryt" är helt jävla meningslös. Att dra ut kontakten likaså. Men nu verkar fanskapet lugnat ner sig, färgpatronerna är slut-  stor eloge till min kära syster!!
Men men, jag är inte bitter! Fick ju rengjort tangentbordet ordentligt under tiden, gjorde det inte för att jag tycker det är roligt utan mer för att sysselsätta mig med någonting annat så jag inte skulle slå ihjäl skrivaren. 



                                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0