Fredag!

Tjoho då var helgen äntligen här! Eller ja, om ca 3 timmar då ;)

Träningen gick fint igår, men tyvärr så blev det inget pass med Jessica :( Blev lite tight med tiden men varken jag, Jessica eller gymmet har ju planer på att försvinna så vi tar det nästa vecka istället! Skulle kört axlar igår egentligen men eftersom jag var mycket mer sugen på rygg så blev det så istället :) Kände mig lite seg och trött till en början men piggnade till mer och mer under passets gång :) Tror jag ska satsa på att dra direkt till gymmet efter jobbet hela nästa vecka, istället för att vara hemma kl 22.30 typ så är jag hemma runt 20.30-21.00 istället. Liite goare eftersom man ändå har lite av kvällen kvar då :)

Idag blir det nog axlar iaf! Men först ska jag fixa naglarna efter jobbet, ringde i måndags och fick tid idag vilket var väldigt tur med tanke på att jag har en inte så vacker spricka i tumnageln som jag fick igår när jag skulle rätta till träningsväskan på vägen hem.. I-landsproblem? -Oh ja!!


Sen vet jag inte vad jag ska göra mer ikväll, det är ju min första helg som singel nu efter ett tag och det känns ju lite konstigt minst sagt...



     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0