Gråa onsdag!

Vart tog den fina solen vägen? :) Inte alls lika varmt och härligt som igår ju! Men men, den återvänder nog förr eller senare ;)
Idag blev det precis som jag trodde igår, jag har sjukt och i benen men röven är nog fan värst alltså.. Men det är gött, gillar att få kvitto dagen efter ;) Förkylningen vill inte riktigt ge sig, men har inte så ont o halsen så det är bara att tuta o köra! Idag blir det nog rygg tror jag, hade vart kul att köra det med Jessica men vi ska försöka få in det nästa vecka! Verkligen kul att man hittat en till man kan träna bra och hårt med, annars är det lätt hänt att det bara blir flams o trams.. Men både Jessica och Björn får bra pli på mig! =)

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

YEEEEES! Haha, njut:)

2010-03-17 @ 15:32:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0