Hej träningsvärk..

Ja idag känner jag att armarna fick sitt igår, härligt :) Dagen har gått ganska så fort idag, Maria var inne förut med Lilla Leo och Ebba, Leo är nu två månader och löjligt söt är han med! 
Och nu är det bara ca 3 timmar kvar tills jag slutar, lovely!

Tror bestämt att det blir benen som får mosas idag, är faktiskt riktigt sugen på det :) Bara att hoppas på att man får till ett likadant pass som förra veckan, tror jag hade träningsvärk i benen/rumpan i ca .. 5 dagar? Så fortsätter jag i den takten så kommer jag ha ett riktigt nice ass till sommaren :D

                             




Kommentarer
Postat av: Kenny

hålla allt bra med dig? En ordentligt träningsvärk är aldrig fel =). Vad jobbar du med? ha de gött

2010-03-23 @ 18:28:51
Postat av: Caroline

Jajamen här är allt prima! Själv? Jag jobbar hos min mamma som har en trafikskola, sitter i receptionen och försöker hålla ordning på allt ;) Ha de fint du med! :)

2010-03-23 @ 22:19:36
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0