Helt okej..

Jorå det blev ett helt ok pass, inte superbra men inte dåligt heller. Bra, kort och gott ;) I slutet fick jag någon konstig energikick så det blev en del mage ikväll med, dags att börja ta tag i det ordentligt nu så man kan visa sig i bikini i sommar ;)
Blir till att försöka somna tidigt ikväll med, har ingen feber längre men den här förkylningen gör mig galen, kan jag inte få bli helt frisk snart?!
Såg även att gymmet kommer vara öppet hela påsken, trodde det skulle vara stängt nån dag men icke de! Har ju inte några storplaner för helgen så då kan man ju lika gärna träna ^^ För nått festande kommer det väl inte bli för mig, jag är ju nykterist (?!) Eller en nykterist som dricker lite vin ibland? Hur går det ihop? :O
Haha ni får nog ta det sista med en skopa salt, godnatt på er! ♥



    

Kommentarer
Postat av: Anna

Då kommer jag osökt att undra om du, i egenskap av nykterist som dricker vin, har lust att dricka vin någon dag? Själv är jag visserligen bara en vanlig person som dricker vin men jag hoppas att det är okej ändå/Anna (hon som har samma efternamn som du hade förut men sedan ansåg dig vara för fin för)

2010-03-31 @ 18:30:10
Postat av: Caroline

Tycker det lät som en väldigt trevlig idé. Dock så finns risken att jag super mig redlös, det är tydligen så vi nyktra alkohlister jobbar! Men vi får försöka att bestämma ett datum så får vi se hur den kvällen slutar ;)

2010-04-03 @ 10:51:38
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0