Hoppsan!

Lite dålig update här, ber om ursäkt för det!
Helgen har iaf vart bra, var som sagt ute och åt med Emma, Elin och Kajsa i fredags och i lördgas blev det träning och städning. Samma sak igår, tränade bröst, vader och mage, gick helt ok men hade väl inte någon überenergi direkt. Efter passet så stannade jag kvar en stund och kollade på Zumban, riktigt underhållande får jag säga. Johan tyckte jag skulle ta den sista platsen så han kunde få sig ett rejält skratt för dagen men jag tackade självklart nej, hade ju framstått som årets skämt om jag vart med! :P
Sen efter träningen blev det mat och sen städning igen, blev inte helt klar i lördags. Tror aldrig jag har gjort en sån rensning förut, vet inte hur mycket jag slängt nu! Men det känns bra, nu är det verkligen ordning och reda!

Och nu blir det jobb ett par timmar, sedan hem snabbt (tror jag kan åka med mor min hem idag så jag är hemma relativt tidigt) och sen gymmet. Tror det lutar åt ett benpass idag men vi får se.. :)



      





Kommentarer
Postat av: Kenny

Hej Caroline. Läser din blogg ibland mest för att jag tycker att du ser bra ut å gillar å träna. Å en vältränad tjej är najs. Ha de fint kämpa på!

2010-03-18 @ 16:40:45
Postat av: Caroline

Tack så mycket, det var väldigt kul att höra! Eller ja, läsa ;)

2010-03-18 @ 19:14:29
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0