Inte igen :(

Fan förkylningen har återvänt! Jag som trodde att jag var helt bra nu... Känns dock inte lika jävligt denna gången men det känns som att jag har lock för öronen konstant.. Jaja, bara hoppas på att det blir bättre snart.


Höll på att försova mig imorse med, vaknade när klockan ringde men istället för att snooza en stund så råkade jag stänga av skiten istället.. Hann drömma en smått sjuk dröm, drömde att jag vaknade och kände mig riktigt sjuk och ville stanna hemma från jobbet, men det gick min kära mor inte med på? (som även är min "chef") hade feber och mådde verkligen skit men var helt enkelt tvungen att gå till jobbet annars så skulle jag bara få ut 60% av min lön, fan vilken schysst morsa jag har haha!
Sen helt plötsligt så var hela nyårsgänget 08-09 hemma hos mig? Inte riktigt alla men nästan.. Hände massa sjuka grejer, var rätt skönt att vakna sen faktiskt haha! Dock så var det ju inte lika kul när jag kollade på klockan och insåg att jag sovit en timma för länge..!

Men men, nu sitter jag här på jobbet, seg som attan men slutar om två timmar iaf. Ska få i mig lite mat när jag kommer hem och sen blir det boobsen som ska pumpas upp lite till på gymmet höhö ;)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0