Johan Falk och popcorn

Ja det blev det ikväll, och jag lyckades att kolla på hela filmen utan att bli rastlös och börja pilla med annat :P
Tyckte inte den var lika bra som de andra dock, men helt ok :)

Benpasset gick fint förut, tror det kommer göra bra ont imorron ;)
Är verkligen inte sugen på att jobba imorron, helgen gick alldeles för fort! Men men, denna vecka går ju fort förhoppningsvis, fick även reda på att jag slutar kl 15 på torsdag istället för 18, tack mamma! =) Inte för att jag har några planer men ändå.. 

Nä, om man ska ta och krypa ner under täcker och försöka sova kanske? Eller kolla Criminal minds som börjar snart..
Jaja, stänga av datorn ska jag göra iaf, puss och godnatt på er! ♥



                                                               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0