Måndag!

Ny vecka, nya möjligheter, det gillar vi! Dagen började sådär får jag säga, jag skulle ta tåget som gick 09.52 från Lerum men det var inställt av någon anledning. Fick vänta på nästa tåg som skulle gå 10.22 men det var ju självklart försenat i 10 min.. Sen väl inne i stan så hoppar jag på trean, kommer till Järntorget och då kör han plötsligt in mot Linné? Visade sig att det var "tvärstopp" i Majorna han körde tillbaka till Järntorget så fick alla hoppa av där. Så kom elvan istället, hoppar på den och den tar sig utan problem ända till Mariaplan.. Har väl bara en sak att säga till Västtrafik; NI SUGER!!

Så där, då fick jag avreagera mig lite där också ;)
Annars har dagen vart ok än så länge, men med en halvkass start så känner jag mig ändå lite lättirriterad.. Men det går nog över snart, har precis ätit lunch och känner mig redan på bättre humör ;)

Gymmet ikväll då, vet inte vad jag ska köra.. Rygg får jag ta i slutet på denna vecka, blev två rygg-pass förra veckan :)


   
                    Lite axlar ikväll kanske?




Kommentarer
Postat av: Malin

Ser snyggt ut =)

2010-03-08 @ 21:53:03
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Caroline

Tack så mycket =)

2010-03-08 @ 23:52:11
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0