Möra axlar och försenade tåg

                                                  Godmorgon sunshines!        
                                                                                                           
Sol idag med, inte illa! Men trots att solen lyser glatt så är det fortfarande kallt som attan vilket västtrafik självklart noterat.. Tåget var sent imorse, eller ja, jag kom lagom till det tåget som skulle gå en halvtimma före det jag skulle med så det blev ju bra ändå. Vanligtvis så tar resan ca 15-20 min men idag blev det en resa på 40 min istället, fråga mig inte varför.
Men men vad gör det när man fick till ett dunderpass för axlarna igår? =) Idag är det ben som står på schemat så jag laddar för fullt med kolhydrater och protein, lär ju behövas ;) Hoppas dock att mitt knä är med på noterna, tycker det har krånglat tillräckligt nu..



    


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, vilken sorts mjölk du vill, brukar även använda minimjölk! Vilken tid kör vi imon? Puss

2010-03-03 @ 12:40:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0