Se där ja!

Kände mig hur trött och seg som helst idag på väg hem från jobbet, var riktigt sugen på att klämma in en vilodag idag! Men efter lite mat så tog jag mina sista krafter och gick ner till gymmet vilket var väldigt bra initiativ :) Blev armarna som fick spö och det gick som en dans, hann dock inte med så mycket triceps men men. Funderar på att dra och träna direkt efter jobbet varje dag istället, ska jag hem emellan så kommer jag dit så sent..
Men men, imorron blir det iaf vilodag, ska hem till Emelie efter jobbet och ha lite DH-maraton! ;) Älskar den serien, lätt en av de bästa :) 
                   



                                                                   






Kommentarer
Postat av: Jessica

Då säger vi det! Puss

2010-03-10 @ 12:41:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Hemlig.

Hallå snygging!

2010-03-10 @ 14:25:19
Postat av: Caroline

Hej på dig med Hemlig ;)

2010-03-10 @ 16:07:24
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0