Sushi och blombud

Oj vad fort denna dag har gått, känns bra! Idag har jag tagit tag i äsch-jag-gör-det-en-annan-dag-uppgifter. Kände att det var dags nu, lite typiskt mig ändå, det är aldrig en fråga OM jag gör det, det är bara frågan om NÄR jag gör det ;) Men men, nu är alla tråkuppgifter gjorda så nu har jag bara ca 1 timma och 20 min kvar att slå ihjäl!

Var som sagt hos Emelie igår och kollade DH (väldigt trevligt var det btw) och när jag kom hem så var jag inte direkt sugen på att ställa mig och fixa lunchlåda. Så det fick helt enkelt bli sushi idag, mumma!! 12 fina bitar var det som slank ner men fick soja som om jag hade köpt typ 7 bitar, snålt!
  

                

              Första biten nere, 11 kvar ;)


Sen idag fick jag en liten rolig överraskning, det kom en en budkille med en bukett blommor vilket inte är så ovanligt iofs, oftast ett litet tack från en elev till sin lärare för att det klarat sitt körkort. Men idag var blommorna till mig? Har dock ingen aning om vem det är från med tanke på att det inte finns något kort.. Lite kul om det är från en elev med tanke på att jag suger på teroin, (ända delen där jag kan ha hjälpt dem med körkortet) jag har aldrig några bra svar när jag får en fråga :P Men som jag sa till Göran här på jobbet, "Teori är till för amatörer, jag kör på känsla!"
Nä skämt o sido, jag tror faktiskt inte jag är den ända som skulle fetkugga om man fick göra ett teoriprov idag igen efter snart fyra år?

  
       Sweet.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0