Uttråkad!

Nu är det inte långt kvar tills jag slutar och jag känner mig lagom uttråkad här på jobbet!

Men för att tiden skulle gå lite fortare så gick jag in och beställde lite grejer från fitnessbutiken, var först inne på budo & fitness men tycker att 130 spänn (tror jag att det var) i frakt är lite overkill när jag bara beställt ett par byxor och ett par handskar? Gick in på fitnessbutiken och där hade de tom rea på byxorna och frakten är endast 29 kr ;) Snacka om kap :P Så det blev ju bra iallafall, byxor är ju alltid bra att ha och mina nuvarande handskar är bra sletna nu så det var på tiden att jag köpte mig ett par nya :)





                         

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha KLOCK-ren; där fick du till det! :)



Lade också av en beställning hos fitnessbutiken igårkväll, var frakten som avgjorde för min del också. :)

2010-03-01 @ 20:29:02
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Malin

Har också beställt de handskarna, minsta storleken och de är alldeles för stora suck.

Hoppas du har en bra kväll/ Malin.

2010-03-06 @ 22:29:14
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0