Vågar ju knappt sova nu...

God kväll! Eller ja, godnatt blir det ju nu men det låter lite wrong tycker jag? Aja, kom hem för en stund sedan, har vart hos Emma ikväll och det var väldigt trevligt. Var ett tag sedan bara hon och jag sågs så det var trevligt med lite skitsnack och chips ;)
Blev ingen träning idag, tiden sprang iväg så jag tar det imorron istället :)

Ska snart försöka sova men jag har ett litet problem. När jag hängde upp mitt halsband så fick jag syn på en riktigt vidrig spindel, hatar verkligen spindlar! Visst, det är ingen gigantisk tarantel som klänger på väggen men den var tillträckligt stor för att skrämma skiten ur mig. Orkar inte heller gå ner och hämta dammsugaren och bli kvitt fanskapet på det sättet. Jag har ett tomt glas här som jag kan "fånga" den i men sen då? Ska jag bara stå där som ett fån och hålla det mot väggen och hoppas att den dör av syrebrist? Njae.. Jag får helt enkelt hoppas på att Tissie eller Tristan (katterna) kommer upp och tar saken i egna tassar. Herre gud här snackar vi i-andsproblem! Men men, om någon känner sig manad att rädda mig från odjuret så är det bara att slå en pling och komma hit.

Puss och godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0