Back in town!

Ja denna helgen gick som väntat på tok för fort! Det är väl den absolut största nackdelen med distansförhållande, att man inte kan ses så mycket som man vill.. Men men, om två veckor så får jag träffa älsklingen igen =)

Men helgen var väldigt lyckad iaf, blev först en lugn kväll hemma hos Rasmus, middag med hans syster och sen gick resten av kvällen till lite tv-tittande och massa mys =)

I lördags däremot så var det mer livat! Först ut till hans vänner i Höör, en liten fördrink och sen blev det bowling.. Trodde jag var absolut sämst i hela världen på bowling men tydligen så är Erik sämre, kändes mycket bra! ;)

Efter det så var det tillbaka hem till Sofia, grillen åkte på direkt eftersom alla var hungriga som djur :P Men maten blev riktigt god (jag och Rasmus delade på 1 kg kött, bra jobbat!) och efter middagen så var det all in som gällde. Hade riktigt kul, första gången jag träffade de flesta men de var ju störtsköna hela högen!

Nu däremot så är det back in business, jobb och träning! Känner mig riktigt laddad för dagens pass, tror bestämt att det blir ryggen som ska piskas ;)
Ska även försöka planera in ett pass med Björn snart och kanske få lite inspiration? =)


                                                           



Kommentarer
Postat av: JONNA

sööööööt blogg :D

2010-05-17 @ 17:25:25
URL: http://alajonna.blogg.se/
Postat av: jonna

Ska försöka gå ner till 60 kg, men vikten är inte det viktigaste, vill bli fit & hård till sommaren ;) hehe

2010-05-17 @ 17:39:28
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0