Biccar och triccar!

Sicket fint pass det blev igår, var laddad som attan och hade energi som en duracellkanin! Var nöjd med hela passet men framför allt med triceps, det verkligen sved i de sista övningarna och träningsvärk är bara förnamnet idag... :)
Så nu idag har jag laddat inför ett krossande benpass, är riktigt sugen på ben idag så det ska nog gå bra?
Nu ska jag även prova på den här (överskattade?) energidrycken Celsius, jag brukar vara ganska skeptisk till sånna här "mirakeldrycker" men jag måste ju prova innan jag uttalar mig ;) Men enligt Johan på gymmet så funkar den super första gången, sen efter ett par gånger (knappt) så känner man inte av så mycket.. Precis som en redbull då med andra ord..


                                                                 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0