Boobs..

Blev ingen paintball idag, den blev inställd.. Så jag körde veckans sista pass idag istället för imorgon :) Om det var varmt på gymmet? Kan man ju lungt säga.. Däremot så var det nästan inga där, vara bara jag och en till kille i början och sen så kom Jessica också, var ett tag sen jag såg henne nu ju! Hon hade haft poseringsträning med självaste Helene Ahlson tidigare idag, gud, jag vill också tävla snart :D Men ska bli lite större först ;) Kanske blir 2011 eller 2012, känns som att 2012 känns mest rimligt men vi får se... :)

Passet gick iaf fint, var som sagt boobsen som pumpades idag.

Gårdagen var btw mycket trevlig. Det var jag, Emma, Johanna, Linn och Åsa som tog oss en lite after work på el carazon. Blev mycket tjöt och skratt, satt och pratade om gamla minnen en hel del och herre gud säger jag bara.. Unga, dumma och naiva var vi, men fan vad kul vi hade :D 


                                   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0