Bra helg!

Ja denna helgen gick ju bra fort får jag säga! Blev en väldigt lyckad kväll i fredags, vi var som sagt hos Emma och Marcus och förfestade och sen blev det Valand.. Hade ju sagt tidigare att det bara är skit att gå ut på Valborg men jag hade faktiskt jävligt kul :D Sen har ju Johanna äntligen kommit hem efter fem månader, oj vad jag sakant henne! Tyvärr så blev det ju inte så mycket prat om allt och ingenting i fredags så jag får helt enkelt försöka boka upp henne nästa helg eller nått :)
I lördags så blev det en total slappardag med Linn, sov rätt länge båda två och det var rätt skönt.. Sen resten av dagen så satt vi mest och garvade åt saker som hänt kvällen innan och dessutom så var 3-reklamen hysteriskt rolig just då. Så det blev en inte allför seriös dag med andra ord.
Igår så åkte jag, mamma och Mats och hälsade på min styvfarbror på hans tjusiga lilla all inclusive hotell i Högsbo, ett riktigt trevligt place med taggtrådar runt byggnaden och inlåsning kl 20. Men det var riktigt kul, ibland så får man försöka se personen bakom all skit.. :)

Men nu är det ny vecka, nice! Inleder träningsveckan med ett bröst och magpass sen.. :) Sen i övermorgon blir det Sthlm, men det kommer garanterat bli träning där med, iaf på torsdag och fredag :)


Nä, nu har jag dragit en fin update här tycker jag, dags att jobba vidare nu! :)



Kommentarer
Postat av: Per

"tjusiga lilla all inclusive hotell i Högsbo, ett riktigt trevligt place med taggtrådar runt byggnaden och inlåsning kl 20" Hahaha bästa beskrivningen av anstalt!! :D

2010-05-03 @ 16:05:37
Postat av: Anonym

vem är det du träffar i sthlm? trodde inte du gillade shlmare

2010-05-03 @ 17:16:49
Postat av: Caroline

Per: Haha ja visst är det, tycker iofs att anstalt/fängelse är lite att ta i, de har det ju hur gött som helst där inne :P



Anonym: Hmm när har jag sagt att jag inte gillar stockholmare? Känner många stockholmare som är trevliga.. Och sen så måste det ju inte betyda att man är stockholmare bara för att man bor i Sthlm.. Man kan ju komma från tex Skåne och plugga i Sthlm?

2010-05-03 @ 23:44:45
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0