En dag kvar..

Äntligen är det snart helg! Åker som sagt till Skåne imorron och jag kommer njuta av varje sekund hela helgen, som jag saknat älsklingen!
Men först ska denna dagen ta slut, är lite mindre än 4 timmar kvar tills jag slutar men tiden får ju gärna lägga på ett kol.. Igår var jag dock riktigt smart och packade min träningsväska och tog med till jobbet idag, mat har jag också med mig så det räcker så idag blir det till att åka direkt till gymmet efter jobbet :)

Benpasset gick väldigt fint igår, var nära ett PB i knäböj men eftersom jag inte hade någon pass så fick jag hoppa det, känns lite väl korkat att ge sig på det när man är själv.. Men det blev en bra ökning i benpressen iallafall, det var ett tag sen nu så det kändes bra... :) Kvitto har jag fått med, som vanligt så kände jag knappt någonting imorse men den kommer alltid mer och mer efter varje timma som går :)
Just det ja, jag provade den här grymt överskattade Celsius igår och Jag tycker bara att den innehåller 100% inbillning... Var nog första och sista gången jag köpte den.. Men men, alla är vi olika, är ju bra att den verkar funka för andra iallafall...

Ikväll blir det axlar, bröst och mage, är grymt taggad för axlar, mage är helt ok, bröst är ju mindre kul.. Men dom ska ju pumpas dom med! ;)




Kommentarer
Postat av: natalia

Så då var designen klar! Hoppas du blev nöjd!

2010-05-29 @ 11:29:09
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja jag är sjukt nöjd! Tack så mkt =)

2010-05-31 @ 14:20:57
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0