Förbannelse?

Jag är nästan helt säker på att det vilar en förbannelse över över jobbet denna vecka! :P
Igår vart jag förbannad nästan hela dagen, men det berodde ju på ett visst gullpucko.. Sen idag trodde jag fan att jag skulle gå upp i atomer alltså. Skulle först boka biljett till skåne till nu på fredag. Kommer in på SJ, fyller i allting och sen när allt nästan är klart så står et bara att det är något tekniskt fel och att jag ska försöka senare. Jaha, jävla skit tänker jag men blev inte såå arg iallafall. Så jag tänkte att jag betalar min mobilräkning nu då så är det klart. Brukar bara gå in på 3's hemsida och logga in, sen klicka på "betala". Hur lätt och käckt som helst. Men inte idag inte, nä nä, då har de gjort om hela sidan? Står dessutom "Välkommen till mitt nya 3, nu har vi gjort det ännu bättre och mycket enklare för dig" IN MY ASS! Klickade på allt som gick att klicka på men inte fan fick jag betalat min räkning... Det var där någonstans som jag blev arg, hade god lust att slänga ut datorn genom fönstret kan jag säga.
Men iallafall, jag tog ett djupt andetag och klickade mig in på nästa sida, tänkte köpa biljetter för siesta i helgen, är lika bra att köpa de nu så vet man att man garanterat har sin biljett.. Men det sket sig det med, de skickar tydligen ut biljetterna och det är ju lite smådrygt om de inte hinner komma innan fredag.. Eller jo, de har två ombud här i Gbg men de har samma öppetider som jag jobbar.. Så det var ju kul, fick inte gjort ett piss. Eller jo, efter ca en timma så fick jag köpt mina tågbiljetter iallafall, gött att den viktigaste delen löste sig iallafall.. ;)

Men men, nu är jag inte arg längre :D Resten av dagen har vart helt ok, lagom mycket att göra :)
Ryggpasset gick btw riktigt bra igår, får alltid sjuk träningsvärk i ryggen och det gillar vi skarpt! Idag var tanken att jag skulle köra ben men det kan bli lite tight med tiden.. Slutar ju 17 imorron så jag tar ben då och armar idag istället :) Sen får jag nog trycka ihop passet på torsdag, blir ju sista träningsdagen för denna vecka så jag får köra både bröst och axlar då. Och imorron kan jag nog få med lite vader i benpasset.. :)


                                                                 


   

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag har blivit finalist på en blogg för att bli veckans blogg och nu vill jag ha lite hjälp med att rösta, vore jätte snällt ifall du ville rösta på min blogg! Jag är nummer två, rösta här: http://liivahliin.blogg.se/2010/may/24-maj-2010-veckans-blogg-finalisterna.html#comment

2010-05-25 @ 23:10:26
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: simone

Det ser häärligt ut med träning :)

2010-05-27 @ 21:35:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0