Fredag!

Härligt härligt, denna vecka gick väldigt fort tycker jag! Är ca två timmar kvar tills jag slutar och sen vid 17 så blir det lite after work på el corazon :) Sen fyller ju Johanna år idag så vi ska väl skåla för henne en gång eller två med.. ;) 

                                                                   
                                                                     Grattis honey!

Men det blir ändå ganska lugnt för min del idag, imorron är det paintball med gamla klassen vit 10-tiden, ska bli grymt roligt =)

Så det blir alltså vila idag och imorron från gymmet men på söndag ska jag avklara det sista passet, bröst och vader ;) Axelpasset gick btw riktigt fint igår, det regnade ju rätt bra på kvällen så det kom in lite frisk luft när man öppnade fönstret iaf! :)

Tycker att denna vecka har gått väldigt bra vad det gäller träningen och kost, det går riktigt bra nu... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0