Hehe

Jag måste bara klämma in ett litet inlägg här innan jag går och lägger mig. Jag fick en liten rolig kommentar på senaste inlägget, kanske skulle vart lite tydligare när jag skrev det :P Den som skrev kommentaren (man kan faktiskt fylla i sitt namn btw) trodde att det är en studentbal jag ska på veckan efter midsommar men så är inte fallet! Så nej, min pojkvän är inte 91:a ;) Han är 86:a, alltså 24 i år! Och det är inte en studenbal jag ska på, utan kadettbal/examensbal.
Så, då fick jag sagt det med! ;)



                                              
                                                                      Min bara min!! ♥



Nu ska jag kolla klart på efterlyst och sen förhoppningsvis somna.. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0