Hoppsan!

Här var det inte uppdaterat på länge, sorry! Var ju i Skåne hela helgen och kom hem rätt sent igår tack vare SJ.. Skulle rullat in i Gbg kl 22.30 men blev istället 00.15, sjukt störande!
Men men, det var det ändå värt efter denna helg :) Men som vanligt så gick helgen alldeles för fort, och nu är det återigen två veckor kvar tills jag får träffa älsklingen igen :( Men nu ska vi inte vara negativa här, två veckor går fort ;)

Såå, tillbaka på jobbet- inte så jättekul kanske. Tillbaka på gymmet- gillas extremt mycket :D  Är riktigt laddad för kvällens pass, ben eller rygg blir det. Körde alltid efter ett schema precis när jag började träna men sen kom jag på att allt blir mycket bättre om jag kör det jag är sugen på, bara man drar igenom hela kroppen under veckan :) Och just nu så lockar rygg mest.. :)


                            



Just det ja, ny design här också, tack så mkt smartish! Är mkt nöjd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0