HOT!!

Känns som sommar idag med, lovely! :)

Passet igår var bra svettigt kan jag säga, räckte med uppvärmingen av knäböj så kändes (och såg ut som) som att jag hällt en hink vatten över mig! Men trots värmen och lekstugan* som befann sig inne på gymmet så gick det väldigt bra! Dock så var det mer folk än vad jag väntat mig, trodde som sagt att avenyns uteserveringar skulle locka mer än gymmet för en del men icke.. Men idag har jag ett bra kvitto från gårdagen och det känns mycket bra ;)

* En sk lekstuga består oftast av en grupp killar på ca 3-6 st som är mellan 16-19 år. Gillar att synas och höras. Har dessutom väldigt svårt för att lägga tillbaka vikterna på rätt plast. 



                                                                  


Gjorde en liten dum grej igår med får jag säga.. För ca ett år sedan så var jag en riktigt torsk på koffeintabletter men slutade sen nästan helt med det. Igår kände jag dock att jag kanske skulle behöva lite extra energi på gymmet med tanke på värmen så jag tog mig ett par stycken och svalde ner med lite vatten.. Sen dricker jag ju inte kaffe heller så min kropp fick väl sig en liten chock där så att säga haha! Visst, det funkade ju skitbra under träningen men sen somnade jag inte försen typ 03:00 heller :P
Men men, får nog försöka ta dem lite tidigare nästa gång så ska det nog gå bättre ;)

Ikväll blir det nog axlar iaf, känner att det rycker bra i axel-levern nu.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0