ONSDAG

Ja men gött, då var det äntligen onsdag då!! Lite minde än 5 timmar kvar på jobbet sen går tåget till Sthlm 17:42 för att vara exakt ;) Men innan dess så ska jag väl försöka få lite vettigt gjort här på jobbet? Eller ja, det beror ju på vad som räknas som vettigt, kolla facebook och bloggar är ju vettigt på sitt sätt? ;)


Måste säga att jag blev lite imponerad av mig själv igår, skulle köpa mig ett par jeans och det gick fan undan alltså. Tror jag var inne på allum i ca 15 min, sen kom jag ut med ett par vita fina jeans!
Jag blev dock inte lika imponerad av mig själv imorse får jag säga.. Tvättade mina söta vita tygskor igår och de blev ju verkligen jättefina.. MEN.. Istället för att låta de stå på badrumsgolvet och torka fint så lägger jag dem på elementet istället.. Fråga mig inte varför men jag tyckte väl det var en skitbra idé? Synd bara att de var helt pissgula när jag tog upp dom imorse?! Så dom skorna fick stanna hemma, vet inte om det kanske försvinner i tvätten?

Jaja, världen går väl inte under för det hoppas jag (men den gjorde det under ca 47 sekunder imorse) man får helt enkelt bara tänka om lite i valet av skor och kläder ;)

Nä dags att fördriva tiden lite, får väl hitta en låda eller två att rensa ut eller nått..



                                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0