Skåne!

Vilken go dag det vart får jag säga! Vaknade rätt sent, men det var gött att sova ut lite.. :) Gick upp, vinkade av Linn, sen gjorde mig en riktigt stor och go frukost.. Sen blev det gymmet, axlar och armar var inplanerat men blev bara axlar och biceps. Axelpasset gick riktigt kalasbra, biceps gick också fint men sen så fanns det inte någon energi till triceps :P Men det gjorde mig inte så mycket, är grymt nöjd med passet ändå, framför allt axlarna :)


                                                                   



Sen har dagen gått till att tvätta och packa, åker ju ner till skåneland imorron för ett hembesök hos my lovely boyfriend =) Veckan har gått lite småsegt men imorron är det äntligen fredag.. :)
Lite klantigt av mig bara att tvätta och packa samma dag.. Blev ingen tvätt igår så fick ta allt idag istället men det tar ju ett tag innan skiten torkar.. Planering, vad är det?




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0