Söndag

Ja då  var snart denna helgen över då! Men det gör mig inte så mycket, vill bara att tiden ska gå fort nu så det snart blir fredag, får ju äntligen träffa älskligen igen då =)

Idag har det vart en ganska så skön söndag. Sov rätt länge, tror jag vaknade runt 11, riktigt skönt! Sen gick jag ner till Emma för att prova hennes balklänning.. Ska ju på Rasmus bal veckan efter midsommar och jag kommer inte riktigt i min som jag hade på vår studentbal, jag har blivit lite större både här o där de senaste åren :P Men hennes klänning satt helt perfekt, liiite liten över brösten men det får gå, det är ju inte direkt så de trycks upp i hakan.. ;)
Så den blir det, tack Emma!

Annars har jag bara tvättat och städat lite, så nu behöver jag inte gå på reservlagret längre vad det gäller kläder ;) Tog mig även en tripp till solarieholmarna förut med, nu har de äntligen bytt rör så nu blir man ju även brun av att sola.. :P




Kommentarer
Postat av: Anonym

men varrå.. är din kille 91a? o är inte du typ 22-23?

2010-05-23 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0