Vår?

Nej nej, idag är det SOMMAR :D Helt underbart, det var 23 grader när jag åkte hem! Lite trist bara att man måste jobba när det är så här fint.. Men idag har det vart bra mycket att göra så tiden har rullat på bra :) Bara två dagar kvar nu sen är det äntligen helg.. :)

Blev inte ben igår på gymmet, piggnade till lite mer på eftermiddagen men kände att något benpass fanns det inte energi till. Tänkte köra bröst och vader istället men när jag väl kom in på gymmet så blev jag grymt sugen på armar istället.. Och jag får väl säga att det var ett tag sedan som det gick så bra som det gjorde igår! Pump så det vissla om det och kontakten var inte illa den heller! Precis när jag började träna så tyckte jag att armar var ett av det roligare passen men så är det inte längre.. Men igår tyckte jag det var riktigt roligt tom ;) 


                                                                   


Men idag blir det nog ben, känner mig piggare idag :) Dock så lär jag ju dö av värmeslag på gymmet,  luftkonditioneringen är ju inte den bästa (finns inte ens någon?) plus att solen legat på hela dagen.. Men men, bara till att fylla vattenflaskan och köra så det ryker ;) 


                                                                 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0