Bästa på länge :)

Ja idag blev det ett hej dundrande axelpass! Var trött som attan på jobbet idag med men även idag så kom enerigin från ingenstans när jag var på väg till gymmet ;) Blev även lite mage efteråt, det kan man ju aldrig köra för mycket av.. :)

                                                           

Imorron var tanken att jag bara skulle köra kondition men det lutar åt att det blir ett armpass innan. Är ju riktigt pisstråkigt rent ut sagt att bara köra kondition.. Och ett litet armpass innan kan ju inte skada? ;)


Igår hjäpte jag Victoria att ta lite formbilder, daamn vad den bruttan har har gått ner nu det senaste! Hon ska tävla på luciapokalen nu i december och det ska även Jessica och Frida från gymmet med.. Ska bli grymt roligt att se! Är riktigt taggad för tävling själv, dock så får jag vänta ett år :P
Jag får alltså nöja mig med att "bara" kolla på alla välsvarvade killar och tjejer under FF i år, inspration på hög nivå!
 

                                                



Kommentarer
Postat av: Johan

Axlar e la gött o köra;)

2010-11-24 @ 12:04:42
URL: http://www.swefitness.com/blogg
Postat av: Louise

Men ack sicken form du kommer liga inne med nästa FF....



Känner av halsen idag så jag vill inte riskera något vare sig för mig själv eller andra på gymet... trycker hemgjorda burgare......

2010-11-24 @ 20:04:30
Postat av: Sophia

Tycker att du ska byta ut dina bilder i din header, du har ju utvecklats väldigt mycket sen dom togs ser man!

2010-11-25 @ 11:23:42
Postat av: Therése

Du måste skriva oftare! :)

2010-11-26 @ 20:10:12
Postat av: Caroline

Johan: Jaa, lätt ett av de roligaste passen ;)



Louise: Tack snälla du :) Efter fystesterna så är det full fräs igen som gäller med vikterna ;) kul att se dig på gymmet idag igen och gött att halsen blivit bättre! :)



Sophia: Hehe ja jag ska fixa det någon dag, gäller bara att få tummen ur ;)



Therése: Jaa jag är ganska kass på att updatera ibland, I know! Ska försöka bättra mig ;)

2010-11-27 @ 00:05:16
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: lovisa

Gillar verkligen din rygg!

2011-03-16 @ 07:47:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0