Bra helg.. :)

Måndag igen, tjiho! ;) Känns helt ok, vart ganska lugnt idag men tiden har ändå rullat på bra :)
Helgen var bra den med, lugnt i fredags och utgång i lördags.. Första gången på jag vet hur länge?! Men kul var det, först hem till Emelie där vi gjorde oss iordning och sen hem till Denice på förfest, och sen bar det av mot Hotellet ;) Var väldigt mycket folk, men kul! Var dock inte så kaxig igår, funderar fortfarande på om jag gjorde en touchdown på tågrälsen eller liknande, känns lite så i kroppen iallafall.
Men idag är huvudet med i matchen igen och ikväll är det dags för ett stenhårt benpass, me like!!



                                                          
                                                                 



Kommentarer
Postat av: Arlevik.

Hörru Darling.

Jag har lite disk här... du vet ingen som gillar att diska eller??



hahahahaaaaaaaa! love you!! ;)

2010-11-08 @ 16:45:43
Postat av: Caroline

Nämen det är bara att spara den så tar jag hand om det nästa gång jag kommer ;) Dock så kostar det ca 7 avsnitt av DH.. ;)

2010-11-09 @ 17:04:26
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack sötnos!

2010-11-15 @ 12:44:49
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0