Inte en siffra rätt...

Haha nä denna dagen började väl sådär.. Gick upp en timma för tidigt, snurrig som man är så tänker jag inte på det.. Sen åkte jag hemifrån 07:50. Börjar kl. 09:00.. (tar ca 25-30 min att köra) Det hade hänt en olycka på vägen så det var lite köer, så jag blev lite stressad. Sen när jag har typ 5 min kvar så ser jag att klockan är 08:24. Haha vart var mina tankar imorse egentligen?! Sen har jag lyckats snurra till det med lite allt möjligt fram tills nu, haha skulle nog inte gått upp imorse?!
Men men, hoppas jag piggnar till i huvudet för efter jag slutat här så är det dags för mer jobb, ska jobba på gymmet 15-22 och sen även lör-sön 10-18, bye bye sovmorgon :D Nä men det är roligt, behöver komma in i det och på tre dagar så ska väl saker och ting fastna lite bättre? :)



  


Kommentarer
Postat av: johan

det ordnar sig!

2010-11-20 @ 13:18:23
URL: http://www.swefitness.com/blogg
Postat av: Caroline

Haha ja det gick faktiskt bättre sen, inte allt för stora misstag iallafall haha ;)

2010-11-22 @ 22:16:33
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0