Jobb jobb jobb..

Inte mycket till ledighet här inte! Blir jobb hela helgen lång denna vecka med på gymmet. Skulle egentligen bara jobbat idag 15-22 men fick även ta lör+sön 10-18 :) Hade vart ganska skönt med en ledig dag eftersom jag även jobbade hela förra helgen men ska väl inte klaga :) Behövde inte jobba på trafikskolan idag så jag slapp gå upp så tidigt iallafall.. Sen att det ändå inte blev många timmars sömn inatt är en annan femma :)

Eftersom fysterna närmar sig så har styrketräningen blivit lidande denna vecka.. Ska bli gött sen när man gjort dom så man kan återgå till den vanliga träningen igen.. Dock så kommer jag nog att fortsätta lite med konditionsträningen, men kanske bara 1-2 pass i veckan.

Men nu ska jag snart krypa ner under täcket och försöka ta igen några timmars missad sömn..
God natt! 


                                                        
                                       
Den där "ny på jobbet"-skylten gör en inte smartare direkt ;)



Kommentarer
Postat av: Louise

Jädrar sicken cool bild.... jag tycker du passar utmärkt bakom disken... tänkte igår att den roligaste fredagssysselsättningen är att tjöta på

gymet. Är man knäpp då eller..?

2010-11-27 @ 09:24:09
Postat av: Caroline

Haha lite lätt förvirrad bara ;)

Haha ja men det är ju alltid lika trevligt, så nää, knäpp tycker jag inte att du är haha :D

2010-11-29 @ 22:32:03
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0