Måndag..

Måndag igen då, och fy vad trött jag är.. Har inte sovit allt för många timmar i helgen! Åkte till skåne i fredags men åkte även hem i fredags med.. Eller ja, lördag natt kanske man ska säga.. Var inte allt för många bilar ute, bara jag o lastbilarna typ så det gick ganska fort hem.. Så efter ett par timmar i bilen och miljoner tankar som snurrade i huvudet så var jag hemma runt 4, men somnade nog inte försen 5.30 typ..

I lördags åkte jag hem till Emelie för lite Desperate housewives, blev en väldigt lugn kväll.. (somnade dock väldigt sent då med)
Igår så sprang jag coopers med Linda i Alingsås och jag klarade faktiskt tiden! ;) Men det kanske beror på att hon sprang bakom och kastade sten på mig? ;) Jaja! Jag klarade det iallafall men tiden ska bli bättre..

Är faktiskt inte så taggad för träning idag, är riktigt seg men vem vet, det kanske vänder och jag får till ett riktigt rekopass? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0