Onsdag

Det var en trött Carro som masade sig upp när klockan ringde imorse, var inte alls sugen lämna min perfekt tempererade säng och dra mig till jobbet.. Usch! Men glad är jag iallafall, det är väl huvudsaken? ;)

Gårdagens pass gick finfint, bytte lite övningar också och det är ju alltid trevligt :) Det var inte bara axlarna som tränades, utan även käkmusklerna fick jobba, guuud vad jag pratar ibland! :P Käften går verkligen i ett på mig.. Men hur lätt är det att hålla tyst när både Louise och Victoria är där..?? Just det, inte så lätt ;)

Men idag ska jag satsa på lite mer fokus, kanske ska leta upp min iPod och börja använda den igen? Men jag har ingen musik på datorn som jag kan föra över så det suger ju. Har ju spotify i iphonen men den är lite klumpig att ha när man tränar...
Jaja, ska försöka fukusera bättre idag, armar och mage är det som står på schemat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0