Onsdag

Onsdag idag, helgen närmar ju sig med stormsteg ;) Härligt värre :)
Veckan har hittills vart bra, förutom att jag var på extremt dåligt humör nästan hela dagen igår, vet inte varför.. Men jag blev glad igen när jag kom in på gymmet och såg Jasmines härliga leende, rätt svårt att vara sur då :)
Blev ett riktigt bra axelpass igår, bra tempo och grym kontakt! Även benpasset gick finfint i måndags så jag hoppas att träningen fortsätter att gå lika bra resten av veckan :)
Idag är det armar som gäller, även magen ska få sitt ;)



Kommentarer
Postat av: Louise

Själv har jag haft diffust halsont, det finns där o går inte att nonchalera... fan jag som e så sugen på träning... visst e det såå jobbigt att ha ofrivilliga vilodagar.....?



Kör hårt så ses vi bland hantlarna.....

2010-11-03 @ 19:42:20
Postat av: Caroline

Jasså det är därför jag inte sett dig, funderade igår vart du höll hus :) Men det är dags att bli frisk snart, du är saknad! :)

2010-11-04 @ 14:25:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0