Övertrött?

Gaah ge mig ledighet! Blir galen av att vakna av väckarklockan varenda jävla dag! Längtar till lördag, då är jag ledig.. Efter 19 dagars jobb :D Och på fredag är det julbord med Life, på lördag julbord med ena sidan av familjen.. På söndag är det jobb igen :P Men nästa helg.. Det är inte vilken helg som helst, nej nej! Då är det Fitnessfestivalen för hela(?) slanten som gäller! ;)


Ingen styrketräning idag, blev bara konditionsträning. Gick bra men har fått bättre tid. Imorron blir det vila, även onsdag blir träningsfri.. Sen på torsdag gäller det ;)

Längtar till nästa vecka, då kan jag återgå till det vanliga med träningen igen. Hoppas även att aptiten kommer tillbaka igen då, den har vart på vift typ en vecka nu.. Kommer tyvärr in i sånna perioder ibland, skitjobbigt men det är ju bara att tvinga i sig maten :)



                           
                                       


Kommentarer
Postat av: Syster

Du kan få låna min aptit en månad :D Så blir jag smal och fin och du stor och stark :)

2010-11-29 @ 22:34:04
Postat av: A

brukar du köra någon förbränning i vanliga fall? du ser ju inte ut att ha så mycket fett?

2010-11-30 @ 17:08:20
Postat av: Louise

Nu håller jag tummarna för dig imorgon...

Kör försiktigt!!!!!! Spring inte försiktigt!

2010-12-01 @ 08:03:53
Postat av: Arlevik

Du är ju så jävla grym som orkar jobba så mycket! Arbetsnarkoman? JAVISST! :D

2010-12-01 @ 10:05:05
Postat av: Caroline

Syster: Haha ja tack! Hoppas och tror att den kommer tillbaka när jag kör igång som vanligt med träningen igen =)



A: Nej det är mest nu inför fystesterna som jag kört kondition, annars så undviker jag det eftersom jag just nu vill bygga, är istället tacksam för att jag har bra ämnesomsätting och troligtvis hög förbränning =)



Louise: TACK! Nä, ska köra som en kärring och springa som en idiot! ;) Jag SKA klara det helt enkelt :)



Emelie: Haha ja lite kanske ;) Men helgen efter fitnessfestivalen så har jag inget inplanerat, fy fään vad gött =)

2010-12-01 @ 15:11:21
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Anonym

inga dåliga axlar fröken har..

2010-12-08 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0